Lifestyle New in

PERSBERICHT | Kruidvat lanceert klantenkaart

Kruidvat

Al jaren vraag ik me af waarom Kruidvat niet werkt met een klantenkaart. Sowieso voor alle make-up, skin care en andere artikels die ik er koop, maar ook gedurende de luierperiode van dochterlief, dat had nogal wat punten opgeleverd. Een hallelujah kreet ging door mijn gedachten toen ik onderstaand persbericht in mijn mailbox kreeg.

Door de introductie van de Jouw extra voordeelkaart kunnen klanten vanaf vandaag in alle Kruidvat-winkels in België profiteren van extra voordeel. Bovenop alle aanbiedingen ontvangen klanten met een geactiveerde kaart persoonlijke aanbiedingen. Die zijn aangepast aan hun eigen interessegebieden en aankopen. Bovendien kunnen klanten met deze klantenkaart sparen voor gratis producten, extra korting en profiteren van exclusieve acties.

Persoonlijke aanbiedingen

“Met de introductie van de Jouw extra voordeelkaart geeft Kruidvat de klantenkaart in België een vernieuwde invulling”, meldt Gerard van Breen, algemeen directeur van Kruidvat. “Als voordeeldrogist vinden wij het belangrijk dat iedereen kan profiteren van onze aanbiedingen, met of zonder kaart. Daarom past onze extra voordeelkaart zo goed bij Kruidvat. Ons assortiment, de lage prijzen en de hoeveelheid aanbiedingen veranderen niet. De persoonlijke aanbiedingen komen bovenop de bestaande aanbiedingen.”

Gratis producten

De klantenkaart kan vanaf vandaag in de Kruidvat-winkels opgehaald worden en vervolgens via: https://www.kruidvat.be/register online geactiveerd worden. Bij het activeren van de kaart kunnen klanten aangeven  of zij wekelijks of dagelijks wisselende persoonlijke aanbiedingen willen ontvangen. Voor elke euro die in een Kruidvat-filiaal wordt besteed, wordt bovendien 1 punt op de klantenkaart bijgeschreven. Hiermee kan worden gespaard voor gratis producten, extra korting op producten, korting op dagjes uit en een donatie aan een goed doel. Ook worden consumenten met een geactiveerde klantenkaart uitgenodigd voor speciale koopavonden en kunnen zij regelmatig gratis producten testen. Speciaal voor aanstaande ouders met een klantenkaart staat een tas vol met gratis producten voor baby’s en mama’s klaar.

PRIMEUR: DE KRUIDVAT APP!

Kruidvat

Naast de klantenkaart lanceert Kruidvat ook een app, waardoor de kaart altijd digitaal bij de hand is. Via de app is het mogelijk om met één klik de extra aanbieding te bekijken en ziet de klant  direct zijn/haar puntensaldo. Verder hoeft de klant geen fysieke klantenkaart meer af te geven aan de kassa, maar kan de Kruidvat app in de winkel gescand worden. Deze app is bovendien helemaal gratis. Download de gratis applicatie hier.

Sarah Hanssens

You Might Also Like

Ilse van Kreanimo
    26 september 2016 at 13:02

Oh dat is wel leuk!

Ik zie wel bij de app reacties dat je 20 punten zou krijgen en dat juist dat niet werkt, wsl kinderziektes hè.
    Maar wel en super idee!

Sarah
      26 september 2016 at 13:31

Oh, dat probleem van die twintig punten zie ik precies niet staan? In het begin zullen er inderdaad wel wat kinderziektes in zitten, zoals bij iedere software.

Thonissen Lut
    5 april 2017 at 16:18

ik krijg telkens bericht dat mijn kaart niet geactiveerd is, maar ik heb dat wel gedaan

Sarah
      5 april 2017 at 16:48

In de app bedoel je? Ik heb dat ook als mijn internet niet op staat, je moet dus wel even je 3G/4G aanzetten in de winkel alvorens je de app opent. Dat al gedaan?